dijous, 6 de maig del 2010

com ens hem de beure, companys!

Ahir al vespre, després d'un dia meravellós de curro amb suïssos alemanys, alemanys i austríacs, tornàvem d'Olten en tren amb en Robert, un company escocès de la feina. Per canviar les piles ens vam dir de passar-nos per la cafeteria del tren a beure una birra. Va ser ell qui la va demanar en alemany i mireu el que ens van portar. A més de gran, la birra tenia una miqueta de grau. Malgrat que no ho sembli, jo vaig estar a dos dits de dormir-me, però en Robert va baixar del tren com una oca (bé, si, havíem begut també alguna cosa al migdia per dinar). Vaig intentar demanar-li el got al cambrer. Però encara que el cambrer era indi, només parlava alemany, i quan li demanava un got en anglès el tio entenia que volia una altra birra. Quan jo li deia que no, el tio no entenia res. Al final va començar a mosquejar-se i li vaig dir "Rechnung bitte" (que'm donés el compte, per favor) ...Què, parlo bé l'alemany, hein? (no us ho podeu ni imaginar, XDD)

9 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Òstia,jo pensava que després del curs que et vaig recomanar de "Aprenda Alemán en Siete Días",sabries dir quelcom més que demanar el compte.No sé,per exemple el típic "estudias o trabajas" o "et fotré un pinyo,pallasso",per dir quelcom.

Roy Batty ha dit...

No creguis, que vergonya ja me fa. I lo de l'alemany, a sobre és veritat, que me vaig comprar el llibret a l'àrea de servei de l'Empordà. La veritat és que, a més de demanar el compte sé dir "mit Kartoffeln" i també "Alles raus". Ja veus que, poc a poc, vaig fent.

Israel Hands ha dit...

Home,tu l´alemany ja el tenies una mica per la ma,que a veure qui va posar a classe de Cartografia amb na Gerda "Arbeit match frei".

Roy Batty ha dit...

Home, dit així, què pot pensar de mi el nombrós public que'ns segueix? Podries haver parlat també del nazi aquell del boli pistola que se li va desmuntar a classe de na Gerda quan pretenia impressionar-nos. O de lo de "Perdido perro canela en alrededores B-30. Se recompensará generosamente a quien lo traiga a esta dirección (la de la perfumeria dels pares) vivo o muerto". Per no parlar de la subscripció al Pravda en espanyol.

sinfu ha dit...

Després dels bars, els trens, casals gallecs...ara has d'anar a "buscar" gots als aeroports, barres americanes i revetlles populars...

Israel Hands ha dit...

Impressionant allò de "perdido perro canela".Ens vam quedar amb les ganes de saber si algú va portar-hi cap gos.

Roy Batty ha dit...

Home, Sinfu. Dintre de la mateixa categoria de locals, jo començaria pel teu pub XDDD. I si, Hands. Me'n recordava mentre ho escrivia i és que me moria de riure. De totes maneres, el pitjor que li va passar mai, va ser quan en Wassa va tenir una discussió ideològica amb ell per fer-li veure que no estava d'acord amb les seves idees.

sinfu ha dit...

La història del gos no la recordo, però si que tinc present el dia que el wassa li discutia la nota a la Elvis Prietsley d'un mapa que el bandarra havia fotocopiat...

Roy Batty ha dit...

Tens raó, Sinfu. D'ara en endavant crec que diré: Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllà d'Orió ... He vist raigs C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser ... i en Wassa reclamant-li a la Priestley que li pugi la nota per un mapa fotocopiat !!!