divendres, 14 de maig del 2010

"Un marco de incomparable belleza"


No, no em refereixo al Bages. Més aviat em refereixo al lloc on estem vivint ara, qüestions laborals, ja sabeu. Vull dir que si ara que arriba el bon temps (be, no encara, però no pot tardar), voleu fer una escapadeta i no teniu clar a on, doncs se us convida a fer-nos una visita. Ja està clar que els universals ho teniu magre, però mai se sap, que de vegades ens pot tocar la lotto o ens poden donar uns dies de vacances. Potser els que es dediquen a la docència ho tindrien més senzill, i fins i tot en Long John. Doncs apa, ja ho sabeu i ens veiem aviat.

7 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Encara una foto idíl·lica, Hands. Home, per ganes no serà. Pels catalans locals jo diria que ho tenen per trobar una excusa per no visitar-te i cruspir-se una fideuà. I diria més, jo tinc una agenda on he vist a un dels membres de la tripulació en un veler ... clar que, potser havia pujat per qüestions de feina, que mai se sap.

Roy Batty ha dit...

Una cosa, Hands. A vosaltres no us ha plogut per aquí abaix?

Israel Hands ha dit...

Jo,doncs si:aquest mes de Maig ja portem 53 mm.i la poca sal que hi havia cristal.litzada s´ha desfet.Aquesta setmana ha plogut cada dia,2 mm. com a molt,però cada dia.I aquí com ho porteu? per què vaig veure que a cal Sinfu tenien mínimes de 0ºC.Sembla que l´Hivern no vol marxar.

sinfu ha dit...

A l'abril vam tenir bon temps però ara torna a fer rasca. Aquest matí ha caigut un ruixat fort, 10 minuts, i ahir va estar tot el dia igual, ara plou, ara fa sol...

Roy Batty ha dit...

Doncs per aquí ja fa una pila de dies que no veiem el sol i que no para de ploure. Ahir (festiu en aquest cantó)és que no parava. I per les temperatures ... doncs et deixo imaginar. Costa deu i ajuda trobar un dia que passem de 10°C de màxima. De totes maneres, no és l'hivern. Els arbres segueixen fent fulla esperant el bon temps. Canviant de tema ... podreu recuperar l'any si torna a fer bo a partir de diumenge?

sinfu ha dit...

suposo Hands, que et deus d'escapar a pescar de tant en tant...portes res a casa?

Israel Hands ha dit...

Doncs si que podem recuperar l´any(tot i que no serà per a tirar coets),però ara que hem tornat a començar la cristal.lització ja no s´hauria d´aturar.Ja veurem.
I evidentment que vaig a pescar ,l´únic que gairebé tot el que pesco ho regalo per què a casa els cansen les Daurades.