divendres, 14 de maig del 2010

si, volia caldo...

El cap de setmana passada vaig haver de fer un viatge de divendres a diumenge a Sabadell, per veure la família. Tot i l'amenaça volcànica vaig poder anar i tornar sense problemes i passar una estona a casa, i com que jugava el Barça em vaig escapar per veure el partit al bar. Ja sé que no bevíem cerveses com de les parlem al bloc normalment, però és que una Estrella, sobretot quan no en beus cap habitualment, té un regust a glòria difícilment superable. I pel que fa al got, doncs no en vaig demanar cap pel Pierre, segur que ja el té. Salut.

6 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Aviam si m'aclaro. T'agafes un avio per passar-te uns dies a casa, arriscant-te a quedar-te sine die a l'hotel d'El Prat, i el primer que se't passa pel cap és anar-te al bar a beure't una Estrella? No t'entenc, Sinfu. De veritat que no t'entenc. Personalment, jo m'hauria demanat una Voll-Damm!

Roy Batty ha dit...

En fi, de totes maneres, el misteri de la teva absència queda desvetllat. Jo que t'imaginava currant com mai a la Uni i la cosa era que no volies dir a ningú que baixaves per no invitar a birres al 1916. Lleeeig!

sinfu ha dit...

Havia comprat el bitllet d'avió pel gener per només 49E, i anava bé per temes familiars, (casament i aquells cosins que no voldries veure ni en pintura però amb els que has de compartir taula...) així que va sortir bé i vam complir amb la mare i vbeure el Barça. El tema de la Voll-Damm té fàcil explicació: no estaven prou fredes, així que quan les vam atacar no hi havia ningú en condicions de fer fotos.

Roy Batty ha dit...

Aviam, Sinfu. Que no vull dir jo que no hagis quedat guapo a la foto. Però crec que hauria estat un detall pel Long John de pujar alguna foto de la núvia i de les dames d'honor, que ja saps que son coses que a ell li fan saltar les llàgrimes perquè és un sentimental. Weno, si et fa il.lusió una dels cosins, perquè no? Per cert, on han amagat les cosines mentre ells ballen?

sinfu ha dit...

ara m'has descobert! el casament no era de la meva família sinó de l'admiliu ...

Israel Hands ha dit...

L´Admiliu s´ha casat?????