divendres, 27 de gener del 2012

Jaume Sisa: un visionari!

10 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

BRUTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roy Batty ha dit...

Home. Visionari, visionari ... Diguem que no ho va ser quan va voler imitar en Boadella, marxant a Madrid sota el nom de Ricardo Solfa, i tornant a Catalunya amb la cua entre cames sis anys després (1984-2000). Ara, que molts firmarien perquè una altra de les seves cançons fos visionària de debò. Naturalment, no estic pensant en cap membre de la tripulació. Canviant de tema, vista la versió valenciana del vídeo, espero impacient la versió catalana, que estic segur que no desmereixeria en res ;D

sinfu ha dit...

Home, si és veritat que el món s'acaba potser que ens prenguem la cançó de manera seriosa!

sinfu ha dit...

Pel que fa la versió catalana...perquè no la fem nosaltres, els catalans universals?

Roy Batty ha dit...

Fer nosaltres la versió catalana ... vol dir que jo busqui les fotos i que m'encarregui de l'edició del vídeo?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Jo no ho hauria dit millor, Roy

sinfu ha dit...

jo buscaré fotos si tu edites el vídeo...

Roy Batty ha dit...

No, si ja m'ho imaginava, ja. Com als vells temps. Doncs mira, m'agradaria moltíssim, però ara mateix tinc un problema d'agenda. Ho deixem per un altre dia, val? ;D

Pierre Nodoyuna ha dit...

Sí, clar, no corre cap pressa... podem esperar tranquil·lament a la setmana que ve

sinfu ha dit...

D'acord. Però prepararé les imatges per si de cas....