dilluns, 9 de gener del 2012

vídeos d'alta sensibilitat ...

Quatre anuncis publicitaris d'una alta sensibilitat produïts a l'Àsia. El primer ha estat produït aquest any, a Singapore, pel MOE (Ministry of Education), i està dedicat a una de les mes belles professions del mon. El segon, també produït a Singapore ... diguem que torna al voltant d'una conversa entre una filla i la seva mare. El tercer, és un anunci xinès que ... bé, m'ha arribat al cor. I el darrer, un anunci tailandès per la Thai Life Insurance ... ja és un veritable còctel de sentiments. Espero que, tots plegats, us hagin agradat tant de veure'ls com a mi de trobar-los i compartir-los amb vosaltres.

9 comentaris:

sinfu ha dit...

Guapos el vídeos! el del pare amb la bicicleta em recorda a tu fent de taxista...

Roy Batty ha dit...

Doncs deu ser per això que se'm feien llagrimons quan el vaig veure. I si que son guapos, si.

sinfu ha dit...

El món oriental és un altre "món" com diria l'Apel·les Mestres...tinc uns estudiants de Malaysia que són com aire fresc entre tants irlandesos. Ja aniré comentant ...

Roy Batty ha dit...

Home, Sinfu. Vaig i penjo uns vídeos d'una alta sensibilitat i mira tu per on me surts ara ... No pots deixar de pensar sempre en el mateix, so sàtiro!?

Roy Batty ha dit...

Tornant a lo de tinc uns estudiants de Malaysia ... On els tens, Sinfu? Mira que la majoria son de bona família i estan acostumats a viure en cases com deu mana.

sinfu ha dit...

com es diu en àrab "que te chupe qué? segons Google es diu: http://translate.google.com/?client=safari&rls=en&q=peret&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&hl=en&sa=N&tab=wT#es|ar|¿que%20te%20chupe%20qué%3F
vosaltres també patiu com els "ara bé" el 10%?

Roy Batty ha dit...

Esteeee ... el 10% de què?

sinfu ha dit...

em referia a l'article sobre l'islam i el sexe...

Roy Batty ha dit...

Home Sinfu, com deia el canonge de La Seu, un cavaller no ha de parlar d'aquestes coses.