dimecres, 11 de gener del 2012

La nova feina

Per començar, un parell de fotografies del dia de la graduació. Com veieu, els graduats del nostre departament érem 5, la resta eren d'altres departaments. Les graduades portaven el barret i els graduats no, amb l'il·lu que em feia.... la resta de personal són els meus profes i Doctors, Professors, i altres membres (president inclòs) de la cúria universitària. L'endemà, la cap del departament em va trucar per oferir-me una plaça per tal de substituir fins a finals de curs una professora que es jubilava, i després d'una entrevista, abans de nadal, ahir vaig fer les primeres classes d'espanyol!

20 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Quin susto m´has donat cabronasso,que em pensava que t´havies fet de la tuna.En fi mestre (ara ja et podem dir així?)enhorabona pel curro,i si et vols tirar unes setmanes a la bartola no dubtis en fer servir aquest mètode.

Roy Batty ha dit...

Es que no sé a qui volies enganyar, Sinfu. Si se't veia venir de lluny. A més, lo de no veure el partit del Barça perquè estaves amb la penya de la Uni ... et va descobrir. Weno, tio, et felicito perquè finalment has reeixit en allò que has buscat amb tant afany durant tant de temps. Encara que t'hagis hagut de vestir de "homo" del XVè segle per arribar-hi, però pitjor ho va tenir en Toni Peyret, no? L'única cosa que me sap greu és que ja no et passaràs tant per aquí amb l'excusa de que has de fer tutories amb els estudiants ... al pub de la cantonada.

sinfu ha dit...

Doncs lo de crear una Tuna, no et creguis, igual funciona. Ara bé, el Doc si que té cara de "Tuno", tanco els ulls i me l'imagino amb la pandereta cantant "Clavelitos"...

sinfu ha dit...

La toga de 10 em va costar 40 euracos per tres hores, i em sembla que en total hi havia més de 100 graduats, "ajusta la cuenta"...

sinfu ha dit...

Però prometo no fer com el Doc, que només es passa quan parlem de birra!

Roy Batty ha dit...

Aviam, Sinfu. Que hi ha togues i togues. I després, també es pot dir que és una qüestió de perxa. Aviam, m'explico. Que no vull ara que ningú pensi que a la Megan Fox li queda millor la toga que a tu. Encara que ... Si, mira, ho has d'acceptar i ja està. Per cert, no hauries de deixar de tirar-li els tejos al Doc?

sinfu ha dit...

És que vull que m'ofereixi una franquícia de la "Tuna de Bellaterra" i no hi ha manera!

Roy Batty ha dit...

No el subestimis, home. Que jo crec que ho ha entès perfectament ;D

Israel Hands ha dit...

No he vist mai que les tunes facin servir saxo i crec que si sentessis el precedent et podries treure una pasta.Però millor li consultes al Doc.

Roy Batty ha dit...

En cas de necessitat, sempre pot agafar una pinta i gratar-la contra una ampolla d'Anis del Mono.

Israel Hands ha dit...

Collons Batty,que tú tamb´e miraves "Raíces"? (i no,no m´estic referint a la sèrie de´n Kunta Kinte)

Roy Batty ha dit...

I ara! El que passa es que res no atura el progrés cientific al nostre pais i, com tu estàs més exiliat que el forense de NCIS Los Angeles, no te'n adones. Altrament, jo no estava al corrent de lo de Juan Gris, mira.

Roy Batty ha dit...

De totes maneres, aquí el que passa és que el personal està cohibit i ningú s'atreveix a dir-li a en Sinfu el que realment pensa de tota aquesta historia. Com jo me l'estimo molt, ho faré. Sinfu, veient les fotos de la teva graduació, tots t'hem associat mentalment a en Dustin Hoffman i la teva directora a na Anne Bancroft en un film inoblidable.

Israel Hands ha dit...

La li preguntaré a l´Alba si té al mòbil aquesta nova aplicació...però segurament no sabrà de què collons li estic parlant.

Israel Hands ha dit...

Home tio,que trobo que en Sinfu a accedit a la càtedra gràcies a un altre tipus de mèrits.

Roy Batty ha dit...

No estaràs pensant altre cop en la tuna, oi?

sinfu ha dit...

Doncs ni anís ni tuna...vaig introduir la castanyada!

Roy Batty ha dit...

I per quan tens preparada la presentació dels calçots?

Israel Hands ha dit...

Per al Caçottennfest?

Roy Batty ha dit...

Si, clar. Perquè la Chestnut Pride ja l'han feta. Per cert, Sinfu. No les faries al forn de casa, oi?