dimecres, 26 de desembre del 2012

la noticia del dia ...

Vull matar el meu cunyat!
En la seva edició d'avui, La Vanguardia presentava les conclusions d'un treball de recerca espectacular a càrrec del famós psicòleg clínic madrileny Esteban Cañamares. Entre les conclusions d'aquest estudi, ens agradaria destacar les següents:  
La Navidad es una época en la que las familias reafirman su unión y su cariño aunque, también, son las fechas en las que se hacen más visibles las rivalidades y envidias entre los distintos miembros, según el psicólogo clínico Esteban Cañamares, que ha alertado de que tras las navidades se produce un aumento del 25 por ciento en las consultas de los psicólogos. Asimismo, el experto ha avisado, en declaraciones a Europa Press, de que las disputas se pueden producir también entre las parejas como consecuencia de que, muchas de ellas, no se sienten "identificados" con sus familias políticas.
En fi, no sabem quan de temps li ha calgut a aquest senyor arribar a aquestes conclusions. Segurament un xic més del que els ha calgut als lectors per fer-li arribar la seva opinió, en general, tractant l'article de solemne bajanada. De totes maneres, m'agradaria compartir amb vosaltres l'opinió d'aquest lector: Pensava que m'havia equivocat i en comptes de La Vanguardia llegia El Mundo Today.
Algú ho havia de dir! En efecte, l'article de l'insigne psicòleg no sembla sinó un plagi de l'article: Antonio y su mujer llevan semanas ensayando “la escena” que montarán en Nochebuena, publicat el 21 de desembre passat a El Mundo Today. El que no s'entén es que, posats a copiar noticies d'aquesta font, no hagin escollit aquesta, publicada per en Xavi Puig: Cataluña nos roba. Todos los catalanes tienen cuentas en Suiza, según el diario El Mundo. Cataluña es una organización criminal. Esta es la conclusión a la que han llegado periodistas del diario “El Mundo” tras analizar informes policiales anónimos realizados al investigar delitos de corrupción cometidos por políticos nacionalistas catalanes desde 1990. “Un programa infantil de la televisión pública catalana, Club Súper 3, regaló cuentas en Suiza a los niños durante más de diez años”, sentencia el periódico.
En aquest cas, hom comença a preocupar-se seriosament quan llegeix els missatges dels lectors, i més si pensa que individus com el Dr. Esteban Cañamares son els que haurien de solucionar aquest tipus de trastorns.