dimecres, 5 de desembre del 2012

per acabar amb les 'femmes fatales': Lilith (III)


En Hands va posar-me en contacte amb l'Agnès, aviam si podia deixar-li la batmobile per gravar aquest clip. Jo vaig dir-li que si però, li vaig demanar el carro a un portuguès de la feina (no fotem tios, que el meu està nou!). Aquí teniu el resultat del clip. Si no ho sabíeu, Lilith és el nom de la primera dona d'Adam (guapíssima a tots els quadres, per cert) ... Eva va venir després. Els que us passeu la vida llegint el Sport i no sabeu res de la kabala, no sabreu que Lilith va deixar plantat Adam per anar-se'n a viure a les ribes del Mar Roig amb un tio que es deia Asmodeu. Si trobeu que tot això és molt fort, un dia que n'agafem una de grossa, us explicaré la meva vida i ja veureu.
Reprenent el fil, Lilith també és un grup que amaga tant com pot els seus orígens de BCN (coses del spanish business). En Hands es va quedar enganxat pel nom de l'àlbum del clip: Sal si puedes. Els va veure a Roquetes, amb l'Alfredo de Barricada, i ... bé, es veu que li va agradar la veu de l'Agnès. Personalment, m'agrada més amb els EUKZ (El Ultimo Ke Zierre) i aquest tema "No Es Amor (Adiós Castigo)". Molt més que quan es dediquen a fer covers d'en J.L. Perales, of course.
Just per acabar, no confoneu els Lilith de BCN amb les Lilith colombianes, una banda de rock femení que, tot i que no me va l'estil, no sonen malament.

2 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Ja em preguntava jo al veure el clip de l´Agnès(a.k.a. Lilith):aquest carro em sona d´alguna cosa.En fi,no m´entusiasma massa la banda (Lilith Mola Mogollón),però aquest tema està força be.Sobre les altres Lilith...doncs jo preferixo aquestes,que també són colombianes

Roy Batty ha dit...

D'acord, però no dissimulis ara que, a tu, la cançó que't va enganxar és aquesta. Canviant de tema, que no gaire. Merda de drogues. Mira que hi arriben a passar coses interessants a Colòmbia i la penya sempre pensa que només passen coses interessants a Brasil i Argentina.