dilluns, 12 d’abril del 2010

Ens hem de tornar a beure ...


Doncs si, companys. Aquí ens teniu, en Doc i servidor, al pub d'en Irlando a Cerdanyola. Com podeu veure a les imatges, en Doc es va inclinar per l'especialitat local, mentre que jo vaig dedicar-me a tocar la pera al personal demanant una Paulaner.
En fi, quan dic com podeu veure a les imatges és una manera de parlar. Que ja sé jo que la qualitat de les imatges deixa molt que desitjar: no sé què li passa a la càmara del phone que el flash ja no funciona. I si veieu que'n Doc es moria de riure i que jo estic comme si, comme ça és perquè aquesta ronda la pagava jo.

26 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Vaja quina enveja.Encomiable el Doc que no s´ha perdut cap trobada del GS,(només cal mirar les fotos del bloc).I és que no hi ha res com ocupar un càrrec digne a la UAB.

Israel Hands ha dit...

Clar que ben mirat,a les fotos sempre hi ha a la vora alguna o algunes cervesses...Per què serà?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Efectivament, qui no s'ha perdut cap ni una de les trobades són les cerveses, això ens hauria de fer pensar...
Ja està, ja hi he pensat.
Sobre el comentari del Roy he de dir que és veritat que aquesta ronda la va pagar ell, però l'anterior, sobre la que no hi ha cap testimoni gràfic, que va ser més abundosa (per mi una Affligem i després una altra guiness, com la de la foto) va anar a càrrec de l'Orlando, el qual es ma mostrar encantat de la vida de trobar-se amb el Roy (a mi no em coneixia, ni jo a ell)

Roy Batty ha dit...

Si, es va mostrar tant encantat de la vida que es va buscar una de les excuses més abracadabrantes que mai he escoltat per deixar-nos plantats. Doncs no ens va sortir el tio amb que ens havia de deixar perquè havia d'anar a comprar una corona de flors per un tio que no coneixia de res ... A més, he de recordar-te que va demanar-me per la meva vida a Suïssa i que quan vaig començar a explicar-li va despenjar el mòbil i ja no es va tocar més el tema? El perdono perquè va deixar dit als esclaus que teníem barra oberta que si no ... Per cert, ell es va cruspir una birra del Montseny que va dir que inclouria a la carta perquè no estava gens malament. Algú l'ha tastada?

Roy Batty ha dit...

Altrament, me sap molt de greu dir el que he de dir perquè sé que son coses que fan mal. Però, aquí on el veieu, no us creieu res del que en Doc us sigui sobre la seva marca de cervesa preferida. Si, amics, el Geògraf Solitari no hauria permès mai que no fóssim fidels a la veritat. Ja coneixeu la seva devisa (que és la mateixa que la del cos dels Marines): Semper Fidelis

Roy Batty ha dit...

Per la birra d'El Montseny mireu aquest enllaç. Si, companys. Uns fent país i d'altres fent-se el gallec. Parlant de gallecs ... Doc, una cosa que segur que t'interessa

Fluvià Rivers ha dit...

A Banyoles en fan una de birra molt bona...a Olot també!!! Si us deixeu passar per aquí es podrien provar!!! A part de fer altres coses es clar!!

Roy Batty ha dit...

Home, Rivers, parlem-ne. Jo he tastat la Moska a Girona. Però encara no he tastat ni la Keks de la Garrotxa, ni l'Atlètica de Banyoles (era d'aquestes que parlaves?). Aixi que ... jo m'apunto!

sinfu ha dit...

Jo tinc una teoria: quan la Sor va anar de conferenciant a Vigo els hi va portar als del departament unes mostres d'Estrella de Galícia i ara està de moda en els cercles professionals aquesta marca...

Fluvià Rivers ha dit...

Roy, em deixes de pedra!!! Quina informació la teva!!!! Es nota que estàs a la "page" del tema birra. Comentar-te també que la Moritz n'ha tret una d'especial que és prou bona i que hi ha també la Inedit (Ferràn Adrià) que està prou bé (un cert regust a poma). Animeu-vos que a la Garrotxa hi falta gent!!

Israel Hands ha dit...

Òstia l´Estrella de Galícia,quins records de quan ballavem Munyeires per aquells càmpings de Deu,eh Sinfu?

Israel Hands ha dit...

Per cert que a Tarragona fabriquen la birra Rosita,que no he tastat.Si que he provat una que es diu Ona,que crec que es fa per aquí baix però no n´estic segur.

Roy Batty ha dit...

Home, Rivers. Faig el que puc en el tema de la birra. Però, modestament, he de reconèixer que en Doc me supera de lluny. Altrament, què vols dir amb això de que a La Garrotxa falta gent? La darrera vegada que vaig estar a Olot, me sembla recordar que hi havia una comunitat Sikh de collo de mico al barri que hi ha al peu del volcà de Montsacopa. Ara bé, si encara falta gent i hi ha curro ... parlem-ne!

Roy Batty ha dit...

Hands, deixa d'enredar amb la birra Rosita, que tots sabem que tu ets un aficionat a un altre tipus de birra. O no?

Fluvià Rivers ha dit...

Deia hi falta gent per vosaltres!!! Que hi podeu venir quan volgueu!! I si Roy, comunitat Sikh...n'està ple, com gambians, xinesos, magrebins...multiculturitat baja...em continua sorprenent el teu nivell d'informació!!! Hands, ostres l'Estrella de Galicia fa poc que la vaig provar...molt bona. A mi m'havia agradat la Foster (Austràlia)però l'últim cop que la vaig provar...com si tingués molt de gas!!! I les birres brasileres què? Molt bones, l'Antarctica (pingüí de logo) i la Kaiser!!!

Israel Hands ha dit...

Ai,ai,Rivers,que crec que sobre l´Estrella de galícia en Roy no pensa igual que tú.I sobre les birres brasileres no em diguis que quan vas anar te´n vas baixar un parell de caixes.
Per cert que a casa tinc un parell de llaunes de Bucanero(Cuba)que encara he de tastar.

Roy Batty ha dit...

Vaja, ja veig que no me jubilaré a Olot. Nchst! Amb la ilu que me feia de tornar a veure un dia na Mita Castanyer (si, home, que ara és la directora de la Fundació d'Estudis Superiors d'Olot). En fi, que tampoc t'has de sorprendre tant, home. Que jo també soc geògraf. Canviant de tema. Hands, no siguis malparit, home. Una cosa es que m'agradin més les cerveses d'abadia que les lager o les pilsener, i una altra que no me les begui.

sinfu ha dit...

Hands, jo vull recordar que vam composar "Cementerio en el Atlántico" després d'unes quantes "Estrella de Galicia" i d'uns orujillos a Vigo que tu vas ser l'únic capaç d'acabar-te'ls...

Roy Batty ha dit...

Aviam, que no estan totes les que son, però son totes les que estan.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Aquest enllaç és impagable, Roy!
Ja em perdonareu, però a mi la teoria cervesera no em va gaire, jo prefereixo la part pràctica i a mi l'Estrella Galicia m'agrada, però la Fosters gens. La Rosita, les 3 varietats les trobo molt bones.
En fi, ja veig que qual em jubili no m'avoriré: em dedicaré a viatjar pel món per mirar i beure... començant per Xile, és clar, que amb la vintena de marques de cervesa que surten a la llista i les diverses varietats que té cadascuna ja pot donar joc per fer un primer tastet.
Algí s'hi apunta?

Roy Batty ha dit...

Si algú s'hi apunta a què? A esperar que't jubilis per començar una tournée mondiale de la bière? començant per Xile? Mmmm Perquè no? Però res no impedeix de fer unes clàssiques abans del tour, no? Penso en Dublín, Brussel·les, Munic i Praga, podrien ser unes idees.

Israel Hands ha dit...

Osti Sinfu...no recordo lo dels orujillos,per què serà.

Israel Hands ha dit...

I jo proposaria no esperar a que el Doc es jubili per a començar la "tournée mondiale de la biére".

Roy Batty ha dit...

Jo no sé si coneixeu aquesta pàgina dedicada als awards a les recerques (universitàries o no) més imbècils, extravagants i inútils que se us puguin passar pel cap. Jo n'he trobat una que no s'ha emportat l'IG Nobel (premis a les recerques més imbècils) però deu n'hi do: The Relationship Between a Beer Belly and Beer. “Beer Consumption and the ‘Beer Belly’: Scientific Basis or Common Belief?” M. Schutze, M. Schulz, A. Steffen, M.M. Bergmann, A. Kroke, L. Lissner, and H. Boeing, European Journal of Clinical Nutrition, vol. 63, no. 9, September 2009, pp. 1143–9. The authors, at the German Institute of Human Nutrition Potsdam-Rehbruecke in Nuthetal, Germany, at Fulda University of Applied Sciences, Fulda, Germany, and at University of Gothenburg, Gothenburg, Sweden. report:
BACKGROUND/OBJECTIVES: The term “beer belly” expresses the common belief that beer consumption is a major determinant of waist circumference. CONCLUSIONS: This study does not support the common belief of a site-specific effect of beer on the abdomen, the beer belly.

Roy Batty ha dit...

Ja està! Acabo d'afegir Improbable Research als enllaços del GS.

Roy Batty ha dit...

Un altre enllaç interessant pels amants de la cervesa. Aviam que us sembla.