divendres, 30 d’abril del 2010

... no volies caldo ? II


Que resulta que avui he anat a buscar a Yaël a l'escola on segueix els cursos d'espanyol i he arribat uns minuts més d'hora. He anat a fer un tomb pels voltants i, molt a prop de la Pena Hispànica, he descobert una cerveseria que anunciava al carrer dues marques de birra que encara no he tastat. La primera, Warteck, és una birra de Basilea del grup suís Feldschlösschen que, pel que he llegit, té molt bona pinta. La Staropramen és una cervesa txeca del grup belga-brasilià InBev (Anheuser-Busch InBev), el mateix que és propietari de la Leffe,que també me sembla força interessant.
Doncs això. Que me sembla que la propera setmana, abans de recollir a Yaël ,me passaré per fer una petita degustació i veure si també surto amb les dues copes (espero no sortir també amb una trompa de Cal 10). Collons, el Barça igual no s'emporta ni una aquest any, però el que soc jo, gràcies al Doc, igual acabo com el rei de copes. Us tindré informats.

9 comentaris:

sinfu ha dit...

la Staropramen la tinc al pub...

Roy Batty ha dit...

Perdona Sinfu. Es que no sé com descodificar aquesta informació. Es un comentari de menyspreu? Vol dir que és tant bona que fins i tot la té el pub on treballes? Es una invitació? Tradueix, tio. Que la telepatia encara té interferències.

sinfu ha dit...

i és força popular...

Pierre Nodoyuna ha dit...

Roy, saps que pots comptar amb mi pel que vulguis. Però se'm queda cara de tonto: a algú més li interessa fer una col·lecció com la meva? jo em podria sacrificar com ho fa el Roy per mi i li ajudaria a fer-la créixer...

Roy Batty ha dit...

Un moment. De què estem parlant? Escolta, Doc. Que els vasos son per tu, que jo no me faig cap col·lecció. Vols els d'aquestes dues birres o ho deixem córrer?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Anem per parts (com diria la meva llevadora preferida):
Tots els gots, copes i gerres de cervesa que em pogueu aconseguir (per cert, Sinfu: tant presumir de les cerveses que tens, suposo que m'estàs fent un raconet amb totes les copes-gerres-gots corresponents, no?) són molt benvinguts i estic disposat a vernir-les a buscar a domicili (també sóc capaç d'aquest sacrifici).
El que volia dir amb el comentari anterior és que a mi també m'agradaria tenir una excusa que coli (si és que cola) per prendre cerveses a "diestro i siniestro", com diria el meu pare, epd.

Roy Batty ha dit...

Home, Doc. A diestro i siniestro? Ni que jo fos en Long John. Home, que jo les birres les savoreixo. Tu, com ets l'expert, podries trobar una bona excusa en l'anàlisi de la cata. El problema és que hi ha gent que comença amb el vi i acaba amb l'oli. I quan es perd l'oli, amics, això ja és més delicat.

sinfu ha dit...

Tú hi entens en això de perdre l'oli? No sé si vols desviar l'atenció o és una indirecta pel Pierre...

Roy Batty ha dit...

Jo parlava pels desajustaments estomacals que poden provocar determinades ingestes. No sé si tu havies pensat en una altra cosa (Atenció, aquestes imatges podrien ferir la teva sensibilitat!)