divendres, 23 d’abril del 2010

Impossible Is Nothing

Vinga, Doc. Que pel mateix preu tens una copa de Calanda (Grisons) i una altra de Cardinal (Fribourg). Ara bé, quan et vaig dir que no seria fàcil, no podia imaginar-me fins a quin punt. Resulta que m'he passat per la Pena Hispànica i m'he demanat una birra de barril. Ja no és tant sols que m'hagin servit una Cardinal i no una Calanda. Es que el bareto estava ple de gallecs jugant a les cartes i les parets plenes de posters "Aupa Espana", i tota una sagrada col·lecció  de posters del Real Madrid. I a més, estaven passant una telenovela infecta a TVE1 amb el volum a tota pastilla, com ho mana la tradició. En fi, que m'he dit què no faria jo per un amic i l'he dit a la cambrera que tenia un amic que col.leccionava gots de birra i si podia vendre'm un got de Cardinal. La noia, sud-americana,  m'ha dit "Como no?. Se lo ofresco". Llavors, en un d'aquells lapsus d'intel·ligència que m'arriben de tant en tant, li he demanat si no tindria també un got de Calanda: "Pues claro, quiere uno?". Li he dit que no volia abusar i que li pagaria: "No, hombre, no, que me va a pagar?". En aquestes que ha sortit una maruja gallega que ha resultat ser la patrona i ha tingut una breu discussió amb ella. La noia l'ha convençut i ... ja tens dues copes més per la teva col.leció, Doc!!! Això si, ara no vagis a dir-li a la teva dona, que'm penja. Ja tinc prou amb la conya que'm fotran els gamerusos del GS amb el meu regal de Sant Jordi.
P.S. Ah! La foto me l'ha fet Yaël amb la seva càmera! 

18 comentaris:

sinfu ha dit...

Ja veig que els hi has fet pena...tot i això a mi em sembla que ens amagues que et un habitual parroquià i que no et poden negar res! La propera l'has de fer a un banc i dir-los que tens un amic que col.leciona bitllets, per si cola.

Roy Batty ha dit...

Puc dir que vaig de la part d'en Bou. I si cola, cola. Clar que també puc anar a un cabaret i dir que tinc un amic que es toca el saxo XDD

Pierre Nodoyuna ha dit...

No tinc paraules... a la teva dona tampoc no li puc explicar? Sobretot no perdis les copes, que ja te les vindré a buscar (això sí: les pots anar fent servir).

Roy Batty ha dit...

Ja que toques el tema ... Quan vaig tornar a casa, Lluïsa va dir-me: fas olor a cervesa, amb qui t'has anat de juerga?. I res, no vaig tindre més remei que convocar consell familiar per explicar la meva aventura en territori comanche. En Isaac es va morir de riure, clar. Però, en resum, van coincidir en què va ser un gest heroic de la meva part i que, coneixent-me, t'havia d'estimar molt com amic per passar per un trago com aquest. Jo els hi vaig dir que no es preocupessin, que me devies una i que ja veuríem com i on me la tornaries. En fi, que aquí estan les copes i que si vols passar a buscar-les, de conya. I sinó, sinó ja te les portaré jo (podríem quedar al 1916? és una idea que m'ha sortit així, de sobte)

Pierre Nodoyuna ha dit...

Ets un amic! (però això ha ho sabíem). D'acord, al 1916. Cada cop hi ha més possibilitats que m'hi trobis encara que no hàgim quedat...

Roy Batty ha dit...

T'han obert un compte privat o has negociat una rebaixa?

Pierre Nodoyuna ha dit...

De moment només hi ha un tracte molt cordial, sobretot per part del germaníssim (com es deia?)
A veure per on evoluciona la cosa...

Roy Batty ha dit...

Collons, Pierre. Es que no dones una, hein? David, el germaníssim es diu David!

Roy Batty ha dit...

A propos, Doc. Vas parlar-me d'una altra birra que adores: la Thurn und Taxis (això ja és de morro fi, no?). He llegit de la blanca que és une bière légère, typiquement Bavaroise, aux aromes très fins, qui convient très bien en première bière de la journée. Collons! si que comencem d'hora, no? En fi, veuré si te la trobo, ok?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Ja t'ho agraeixo, però és millor anar-la a buscar a la ciutat d'origen: Regensburg (us sona d'alguna cosa aquest lloc?)

Roy Batty ha dit...

No sé què vols dir. Els francesos utilitzen una evolució del seu antic nom celta Ratisbona > Ratisbonne per anomenar-la. Potser vulguis parlar de la seva plaça central en la xarxa de rutes de bicicleta del Danubi. O potser del seu paper a l'imperi com a vila lliure. O ... no sé, en serio, en què penses tu?

Israel Hands ha dit...

Crec que el Doc pensava en cert exemple que ens va posar no recordo quí ni a quina assignatura,en aquell coi de departament.Potser era en Pau Alegre?

Roy Batty ha dit...

No tinc ni idea. La sola cosa que me ve a la (triste) memòria de Regensburg és l'incendi de la sinagoga a la Crystal Night del 1938 i l'inici de la Shoah. Però no sé si en Doc es volia referir a això.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Regensburg (o Ratisbona, com us agradi més) us podria sonar a això

Roy Batty ha dit...

Ah! Val. En fi, que la sola cosa que deuen fer bé deu ser la birra, no?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Sí, però no la fan ells...

Israel Hands ha dit...

A sobre...

Roy Batty ha dit...

Però segur que l'altre se la beu fent-la passar per vi de missa.