dijous, 29 d’abril del 2010

... no volies caldo ?

Doncs ja tens tres copes, Doc. Avui, quan hem deixat Yaël als entrenaments del Twirling, hem anat a beure un glop a un bar que resulta que està abonat a una birra que no sé si coneixes:  Feldschlösschen. El patró del bar, que és originari dels Balcans, ha posat una cara molt rara quan l'he demanat de vendre'm una copa per un amic que ... bla, bla. M'ha dit que no me cobraria res, perquè a ell se les donaven i que s'anava a la cava a buscar una copa nova. Veuràs a la foto que no només tenen copes. Però com tu no fumes, no li he demanat el cendrer. Bé, tampoc li he demanat el fanal, perquè llavors si que me mata l'Assumpta.

14 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

No diré allò que "no m'ho mereixo" perquè sospito que la resposta seria de l'estil "tens raó, no t'ho mereixes, així que me les copes me les quedo jo". Així que només diré allò que "quin bon amic, moltes gràcies!" i "persevera!"

sinfu ha dit...

Vull recordar-te Pierre que la meva mare et va donar uns got de San Miguel fa molts molts anys...encara els tens?

sinfu ha dit...

De fet Roy amb això dels gots has trobat una excusa fantàstica per anar a fer birres i que la teva parenta no et digui res quan tornes a casa fent farum de cervesa...qué llest que ets!!!

Pierre Nodoyuna ha dit...

No n'he perdut ni una de les que he aconseguit al llarg de la meva vida, Sinfu...
I sí, sempre hem sabut que el Roy és el més llest de tots.

Roy Batty ha dit...

Companys, mentre me la bevia, he fet com si ho fes a disgust i per fer-li una gràcia a en Doc. Però no estic segur de que ella s'ho hagi empassat. En fi, deixeu de fer la pilota i aviam si sou capaços de pronunciar el nom de la birra sense tacar la pantalla de saliva.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Per cert, no sé si la sé pronunciar, però sí que la conec. Ara, el que és més important: aquesta copa NO LA TINC! (ni cap d'aquesta marca).
Estic segur que la parenta entendrà que et sacrifiquis per mi...

sinfu ha dit...

Roy, qué no inventaràs per poder anar a fer una cervesa...tú creu-te Pierre que ho fa per la teva v-bellíssima persona...

Israel Hands ha dit...

Definitivament tio,t´estas convertint en el subministrador oficial de copes de birra d´en Doc.

Israel Hands ha dit...

Ara que,Pierre,amb la de copes que ja deus tenir t´aniria be un espai tipus el refugi nuclear de monsieur Batty.

Israel Hands ha dit...

I ara una pregunta per a Mr.Sinfu:existeixen els gots de whisky amb la marca?Tullamore posem per cas...Més que res per si algú està disposat a començar una nova col.lecció.

Roy Batty ha dit...

Va, Sinfu. No et fiquis gelós que, com diu na July, et fiques lleig. I tu Hands, no fiquis sal a la ferida, que prou histories té en Doc amb na Assumpta a causa de les copes (sols espero per ell que no acabin al mateix lloc que els bidons d'aigua mineral). Per acabar, dir que seria la pera que el Tullamore tingui gots amb la cara de l'Antoni F. ... o amb dos cercles, que mai se sap.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Al departament hi ha un col·lega que es va comprar el pis del costat del seu quan va quedar buit per col·locar-hi tots els llibres (n'és col·leccionista compulsiu). Els veïns de casa han marxat, no sé com veuria el tema l'Assumpta... però jo els llibres els tinc al departament.

sinfu ha dit...

gots amb marca? suposo que si, però jo no en tinc cap. Ara que si en hi ha de Tullamore, us ho faré saber.

Roy Batty ha dit...

Gràcies, Sinfu. Avui estàs veritablement diví (en sentit literal)