diumenge, 25 d’abril del 2010

quién sabe dónde?

Suposo que tots haureu pres nota de la relació causa-efecte entre l'anunci a en Sinfu d'una hipotètica visita d'un reputat geògraf a casa seva i la seva desaparició del GS. Algunes fonts afirmaven haver-lo vist córrer en direcció dels Cliffs of Moher mentre cridava com un boig: a mi no m'agafaràs amb vida. Finalment, hem rebut les imatges d'un paparazzi que l'ha interviuat prop del monestir de Santo Toribio de Lièbana. Sembla que, per escapar a l'amenaça, es va sotmetre a una operació de cirurgia estètica. De fet quan va donar-li al metge la foto de com volia quedar es va confondre i, en lloc de donar-li la de Brad Pitt, li va donar la d'un estudiant de geografia que va acabar la carrera un any després que ell. Va intentar sobreviure a aquest calvari, però com molta gent anava a  veure'l per fer-se soci de l'AGE, va decidir tornar-se a operar i ser altre cop el d'abans. Malauradament estava ple de cicatrius, i va haver  d'amagar-les sota un nou look, Ara és conegut a la vall amb el nom de Ralph Quàquer, té un lloro i és feliç. No sap encara que el malparit del Dr Wask ha fet publiques les seves coordenades.

13 comentaris:

sinfu ha dit...

aquesta és la cara que em queda després d'una sessió al Henchy's Pub!!! que malparit que ets...

Roy Batty ha dit...

Va, no siguis així que sé que series capaç de vendre'm la virginitat de Sor Citroën a canvi del soft que he utilitzat. El que passa és que estic passant un moment sentimental delicat i no puc acceptar la teva proposició, ho sento moltissim. Dit d'això, i sense mariconades, jo et trobo molt atractiu en la foto d'abaix. No sé, que'n pensa la teva dona?

sinfu ha dit...

Home, si el que vols és la virginitat de la susodicha, posa't en contacte amb el doc, que segur que ell té més informació...diu la meva dona que després de veure la foto em deixi barba...

Roy Batty ha dit...

Val, si te la deixes créixer per ella (la barba, of course) jo m'encarrego de mirar si trobo un barret i un lloro per tu.

Roy Batty ha dit...

De totes maneres, Sinfu. Que no veus que aquest Post és una provocació per dir-te que't trobo a faltar i que m'expliquis què collons estàs fent que no se't veu massa el pel darrerament pel GS? En fi, tu has estat el primer, però jo me sé de tres altres (en particular en Hands) que rebran ben aviat un post del mateix tipus si continuen fent el ronso.

sinfu ha dit...

Roy, vaig de cul amb exàmens i treballs de final de curs. Pel divendres que ve he de tenir enllestit tres treballs de lingüística, un sobre la poesia i la nova cançó, i pel maig dos exàmens de traducció a més de dos essays de 5000 paraules, un sobre Mèxic i l'exil.li català, i l'altre sobre ...ja et diré més coses un altre dia. Si a tot això li sumes la parenta, la filla, la feina al pub, les classes d'aspaniol que faig i els partits del Barça, és que no paro!

Israel Hands ha dit...

Òstia Sinfu,quina vida la teva,no?no m´estranya que et vulguis deixar barba,si no tens temps ni per a afaitar-te.

Roy Batty ha dit...

Té raó en Hands. No se t'havia conegut una activitat tant frenètica ni quan estudiaves a l'UAB. I a més, per si tinguessis poques coses que fer, vas i et compres un lloro. No et preocupis, home. Tu ves deixant-te caure per aquí quan puguis, que ja buscaré altres víctimes.

sinfu ha dit...

Ja queda menys...per acabar un altre treball. Clar, com aquí no tinc companyies que em distreguin com a la uab, penco més. Ara que, els bar universitaris no són com el del ordóñez, només hi ha un pub, i la resta cafeteries.

Israel Hands ha dit...

Home nen,si buscaves distracció a CCU haver-te matriculat a psicologia.Recorda que a la UAB en una classe vam comptar cinc paios i 93 ties.

Roy Batty ha dit...

I tant. Ara que ho dius, jo me'n recordo d'un que es va enredar amb una de psicologia i encara li dura XDD.

Israel Hands ha dit...

Òstia que burro sóc,no hi havia caigut.

Roy Batty ha dit...

No fotis! Jo no diré res, però que sàpigues que tinc un preu.