dissabte, 13 de desembre del 2008

Home, New Home










Alte Kameraden, dues imatges agafades amb el mòbil. A la primera, al fons una vista presa abans d'ahir amb l'edifici on visc des de fa set anys. La segona, d'aquest matí, amb l'edifici on se suposa que hauria d'anar a viure des del proper 18.12, que és el dia que figura que m'han de donar les claus. Si que és veritat que avui hem entrat i ja estaven ficant el parquet però ... vosaltres, com ho veieu?

En fi, tot això per dir que no teniu més feina que jo per anar fent el ronso i no participar al bloc. En Long John el puc perdonar perquè, des de que hem començat, que no ha estat massa xerraire. En Fluvià també, perquè te un altre bloc a donar de menjar i el seu club de fans no li perdonaria mai que les oblidés. En Hands, si ha de produir la sal que'ns treu el gel i la neu, té bula. Ara bé (que vol dir moro), als altres si que no. En Sinfu, que segur que ja està a SBD o poc li falta o en Pierre Laroche que, amb la facultat ocupada, no ens vindrà ara amb l'historia de que te molta feina.

7 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Doncs enhorabona company.El New Home pinta de puta mare,llàstima que no veiem com és per dins;clar que amb els veïns que tindràs,(a quin pis viu Mª Gil?)l´edifici adquereix un estatus més senyorial.Per cert,comenta en Sinfu en un comentari al post "Una de Becaris",que si no li toca la lotto,aquest any li toquen els turrons a "la verde Erin".

Israel Hands ha dit...

Ah!crec que hauriem de presionar al Fluvià per a que publiqui alguna de les fotos del seu Fotolog aquí a casa nostra:Si un docent de l´envergadura d´en Pierre ha fet l´esforç de mostrar-nos com és en les situacions més estrambòtiques,no veig per què a Olot han d´ésser diferents.Iep!,que el doctor també ens ensenya ties,eh?

Roy Batty ha dit...

Salut Hands, vaig conèixer la veïna de la que parles a la darrera reunió de la comunitat. Es super divertida i està podrida de pasta. Ampliaré la noticia en pròxims butlletins informatius.
Sobre la lotto d'en Sinfu ... si estàs pensant en prendre en ostatge la meva veïna per tenir-lo al Zürich, oblida't: hauràs de passar sobre el meu cadàver. Només ens faltava això, un veí menys per pagar les despeses generals!

sinfu ha dit...

Benvingut al club dels "Hipotecats". Jo crec que tu ets el que hauries de prendre-la en ostatge! Quan hem de Beure aquesta casa nova? i tindràs als Cazalla per fer el "House warming"?

Israel Hands ha dit...

Una cosa:ja heu votat president de la comunitat?No fotis que t´han escullit.

Roy Batty ha dit...

No, tio. Al principi vaig fer-me del petit comité. Però quan vaig començar a veure la mala llet que començava a haver-hi entre els copropietaris amb els retards, vaig trobar-me una excusa per dimitir ràpidament. Hi ha un tio que's pren per president i ja me va bé. Ja comencen a escoltar-se comentaris del tipus: jo, el que'm demano, és que ha passat amb les 15 pts. de saldo que no apareixen enlloc i el president que ja s'ha canviat de cotxe dos vegades aquest any ....

Israel Hands ha dit...

Company,estaràs entretingut a tope:tot apunta a que la new home serà cosina germana de 13,rue del percebe...