divendres, 26 de desembre del 2008

Un peu de poésie dans ce monde de brutes

6 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Com diuen per aquí: Il n'y a que les imbéciles qui ne changent pas d'avis. Així que m'he dit que, un cop més, en Sinfu té raó i que no costa res d'afegir Un peu de poésie dans ce monde de brutes. Una abraçada a tots i espero que us agradi tant com m'ha agradat a mi.

sinfu ha dit...

i això d'on ho treus?

Roy Batty ha dit...

D'on trec el què? El vídeo o la frase? Hi ha un dels dos que t'hagi agradat?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Avui he tingut temps d'escoltar aquesta cançó i segurametn m'ha agradat tant com al Roy (no goso dir que més que a ell). Només un problema: a mi m'agrada entendre les cançons, algú pot passar-me'n la lletra?

Roy Batty ha dit...

Home, a mi el que de veritat m'encanta son els dibuixos de síntesi (el moviment en general i del cabell en particular, son del millor que mai he vist) que corresponen al joc Final Fantasy, creat per l'increïble Hironobu Sakaguchi. Aquest joc va donar lloc al millor film de síntesi que mai s'hagi fet (segons la meva opinió, que val el que val): Final Fantasy: The Spirits Within, però va ser un fracàs comercial (una pèrdua de 120 milions de US$)i el van fotre fora de la companyia i mai s'ha fet res d'igual. Sobre el clip, és un extracte de seqüències del joc, performed amb el tema Memories, del grup neerlandès Within Temptation. Punxa aquí si vols trobar la lletra. Una super abraçada

Israel Hands ha dit...

No havia tingut temps de veure aquest clip.La meva opinió:tot molt tendre,música i clip...i el titol del post,que ni pintat en els temps que corren.Jo no sóc molt de videojocs,però la factura de les imatges em sembla impresionant.