dimarts, 9 de desembre del 2008

Sinfu i Shane McGowan




Doncs si companys,en Sinfu no pot deixar mai de sorprendre´ns:ara resulta que coneix al cantant dels Pogues i que fins i tot va a fer birres amb ell,cosa que com podeu comprovar,no és gaire bon negoci.El que potser ens hauria d´explicar si li va deixar ben clar que els de Sabadell no són exactament com tot al que surt al video de "Fiesta".O potser el va fer feliç dient-li que les seves arrels les tenia a Villanueva de Algaida.Com em deia en una postal que em va enviar des d´aquell lloc pintoresc als 80':"ea,echemo a caminá"

18 comentaris:

sinfu ha dit...

La veritat és que només vaig fer una birra amb ell i de casualitat. El paio portava una papa impressioant i no hi havia manera d'entendre el que deia. Va ser el passat 24 de desembre quan vam plegar de treballar al mercat i era a Cork per que el dia de nadal és el seu aniversari i ho van cel.lebrar a un hotel local. Val a dir que pel que em deia la meva jefa (cunyada del mendes) no ha estat sobri en dècades! (Aquell dia prenia cervesa negra i Jameson un darrera l'altre)

Israel Hands ha dit...

Vaja crack.Haurà deixat de fumar per què a les darreres fotografies surt més gordet.Ah!el premi el guardaré per a la propera ocasió.

Roy Batty ha dit...

Sin mejorar lo presente , escolteu això, aviam que us sembla. Bé, és diferent d'altres coses mes tradicionals o més de festa que s'escolten al país on visc (i molt més lluny també)

Pierre Nodoyuna ha dit...

La que mès m'ha agradat és la Ku-Ku Jodel (què vol dir? joder amb el cucú?), i tu ets el que toca la guitarra elèctrica, oi?

Israel Hands ha dit...

Doncs mira,a mi m´ha agradat Glenn of Guinness.Recomano,també,una cançó que es diu "Drunken Sailor",però com que te diversos interprets,la podeu buscar vatros mateixos a Youtube a veure quina versió us agrada més.

Roy Batty ha dit...

Home, Pierre. Posats a comparar, jo diria més aviat el de la petita acordió. I tu, Israel, content també que t'hagin agradat els Glenn of Guinness. He seguit la teva recomanació pel que fa a "Drunken Sailor", i la recerca dels intèrprets que'ns agradin més. Tu pensaves en aquests o en aquest? Tio, treu-me del dubte!
Es que amb en Sinfu no es pot comptar pel que fa a la musica celta. La gent s'estranya que vivint a Eire només escolti musica llatina, però pocs saben el trauma que va viure la primera vegada que va veure l'Irish Dance.

Israel Hands ha dit...

M´has posat un difícil problema en tenir que triar entre aquestes dues versions.Potser em quedo amb la de les mans per original.Es posible que si en Sinfu escoltés l´àlbum "Drinking Irish Songs"(sensacional,per cert),acabés ballant tant be com les mones?

Roy Batty ha dit...

Crec que és una bona elecció, i ja que vas de pirata i apareixem a la foto de la portada del bloc amb una taula plena de birres et proposo de crear un enllaç de clip àudio al teu perfil. Més que res per allò del pirata Israel Hands. Enganxes el joc de paraules, oi que si?
Pel que fa a en Sinfu, no ho crec. Jo no l'he vist ballar mai cap povo. Però, ara que hi penso, ballarà salsa en Sinfu?

Israel Hands ha dit...

Miraré lo del clip d´audio al perfil.Ah,i jo he vist a en Sinfu ballar una barreja de jiga escocessa i "muñeira" als lavabos d´un càmping de Luarca a Astúries..."a Long John pongo por testigo..."

Roy Batty ha dit...

No, si jo et crec. Però jo volia dir completament sobri.

sinfu ha dit...

En primer lloc, Si, m'agrada ballar (sobre tot després d'unes copes de ron, com a tot bon pirata) Segon, El Shane va deixar de fumar però m'han dir que torna a fer fummmm.Tercer, el cante tirolès aquest em fa persar en la Heidi mira que et dic! Quart, Els Pogues són collonuts!!!!

Roy Batty ha dit...

Hi, penya! escolteu-me aquest grup: Les Cowboys Fringants, de Québec, i digueu-me que us semblen.

Israel Hands ha dit...

Ôstia tio,els trobo boníssims.I quina manera de tocar el violí!!!.Feia molt de temps que una música no em feia posar la carn de gallina,i aquesta tia ho ha aconseguit.Eternament agraït.

Roy Batty ha dit...

Doncs llàstima per la llengua (a més, com son de Québec, vell francès ...), perquè, a més, les lletres que tenen son boníssimes i anti-sistema!

Roy Batty ha dit...

Bé, això és una altra cosa i de molta menys actualitat. Però sempre fa bo d'escoltar de nou els Waterboys i el seu Fisherman's Blues. Vaja, dic jo.

Roy Batty ha dit...

Ara no me'n recordo si us vaig proposar d'escoltar una altra cantant del Québec: Pascale Picard (aquesta canta en anglès, però). A mi m'agrada, molt.

Roy Batty ha dit...

Sabeu què? Aviam si un dia us passeu pels meus vídeos al patatabrava i digueu-me què us sembla.

Roy Batty ha dit...

Ja per acabar la pàgina de Québec d'avui, un tema que m'ha fet gràcia. Barcelona de Jean Leloup. Si punxeu aqui podeu trobar la lletra delirant de la cançó.