dimarts, 23 de desembre del 2008

El Geògraf Solitari infiltra el Vaticà

Alte Kameraden, el Geògraf Solitari no podia deixar sense resposta els atacs vehiculats pel Vaticà amb els commandos de Les Verges del Burka Negre, capitanejats per l'insaciable Sor Citroën.
En una acció d'una audàcia sense parell, un commando del Geògraf Solitari ha fet el que s'havia de fer (no podem entrar ara en detalls) i reemplaçarà a qui s'ha de reemplaçar durant la missa del Gall per a llençar el seu missatge revolucionari: Yo soy ateo, gracias a Dios.

7 comentaris:

sinfu ha dit...

Vaja! tot s'acaba sabent... jo vaig fer de "monaguillo" durant un mes a la puta mili i segur que m'has triat per això. Jo afegiria aquell vel lema com a missatge: Woll-Damm, Venceremos!"

Israel Hands ha dit...

Home Sinfu:i fer d´escolanet ho vas triar tú(compte que et coneixem),o et va obligar el pater comandant?.Ara,no torneu a portar a Long John a aquestes missions per què queda tant afectat que s´oblida de fer els deures al blog.

Roy Batty ha dit...

Home, jo el que faig és intentar de provocar: aviam si s'espavila i el tornem a veure pel bloc!
Ja sé que lo de la Fallera Justiciera va afectar la seva virilitat. Aviam si trobo un moment i puc fer alguna cosa perquè torni a ser l'homo quantitativus que mai ha deixat de ser.
Canviant de tema: Voll-Damm, Venceremos? M'he perdut alguna cosa des de que estic a l'exili?

long john ha dit...

Siento no estar muy participativo, pero es que Diciembre es un mes especialmente intenso de trabajo (Crisis, what crisis?), y la verdad es que cuando llego a casa, aduras penas leo los comentarios. De todas maneras, os aseguro que mañana estaré en el Zurich, sólo que a las 19,30 aprox. (es la hora a la que salgo de trabajar). Felices Fiestas a todos, especialmente a els Catalans Universals que me temo no veré mañana

Roy Batty ha dit...

Bones festes per a tu també, Long John. Un super peto per a les teves dones (digues-li a na Esther que me'n recordo molt d'ella). I prens-te unes birres a la meva salut.
Una abraçada molt i molt forta!!!

sinfu ha dit...

Jo no volia però si eres el mestre et tocava biblioteca i missa (diumenge) tot un espectacle. Un dia explicaré més.
En Marcos també va fer la guerra i sap com va tot això
Bon Nadal i any nou (again) i feu una birra pels exil.liats!

Roy Batty ha dit...

Tu no volies, tu no volies ... Vinga, confessa que sempre t'ha agradat tant això de disfressar-te de Drag Queen com a en Long John de Fallera Justiciera.

Bones festes pels indígenes i una ronda a la salut dels exiliats (per cert, si entreu "catalans universals" -amb cometes- a Google Images, veureu que hem pujat encara més al ranking).

Llarga vida al Geògraf Solitari!