dissabte, 20 de desembre del 2008

Testimonis Sedimentaris



Camarades, no heu sabut donar la resposta exacta al post de "Qui és qui" i per això deixo anar tota la veritat. Resulta que en Pierre Nodoyuna em va demanar ajuda per trobar Testimonis Sedimentaris prop de casa i no haver d'anar tant lluny a fer la feïna. Jo, evidentment em vaig oferir a tornar clandestinament desde l'exil.li i col.laborar en la recerca d'algun testimoni ...i els vaig trobar prop de casa, a la Mola (a la foto em veieu després d'interrogar els testimonis que vaig trobar i que van confessar-després d'un dur interrogatori- ser sedimentaris, com a l'Obac i Montserrat). Aclarit el problema i després d'un bon esmorzar al cim de la Mola amb la meva becària (la Julie) ens vam trobar amb en Pierre per cel.lebrar-ho i gairebé aconsegueixo (aprofitant l'eufòria) emportar-me a la gran eminència al Camp Nou. Un altre cop serà.