dissabte, 3 de novembre del 2012

Castelldefels: Mini Kitesurf Tour Europe 2012


C4 2011 Kite Frenzy Castelldefels Team from Iain Hannay on Vimeo.

Acabo de veure a Euronews que des del 1 fins al 4 de novembre es celebra a Castelldefels una etapa del Mini Kitesurf Tour d'Europa 2012. Fa dos anys vaig passar una tarda embovat a Punta Roja, al Sud de Tenerife, veient com la penya s'entrenava i és tot un espectacle. Bé, Castelldefels no té els alisis i la mediterrània no és l'atlàntic. Però me sembla que encara teniu bon temps i, si us podeu passar pel barri de la Pineda, a més de la competició, sembla organitzen activitats gratuïtes com sortides guiades al mar amb taules, classes de Paddle Surf, zones per fer aprendre a volar el cometa, inflables simuladors d'onades per practicar surf així com animació variada durant tot el dia. Si algú decideix anar-hi, que faci cinc cèntims, please.

2 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Realment Batty això del kite surf és una autèntica bojeria,si més no aquí a la Ràpita (pots veure les referències que hi ha als buscadors,campionat de Catalunya inclòs aquest passat estiu).Obviament no és Tenerife amb els seus Alisis,però ja saps com és aquí el Mestral i,a l´Estiu,les marinades de Garbí.Això fa que el cel,a la platja del Trabucador, s´ompli d´aquestes estranyes veles tant aviat com hi ha una espurna de vent.
t´he de dir,pèrò,que la penya que comença i no ho té per la ma corre el perill de que la vela se li enganxi als cables que porten l´electricitat fins a les Salines,cosa que acostuma a passar i ens deixa sense llum.Per sort encara no kl´ha palmat ningú,però....També hi ha passió pel paddle surf,tot i que em fa gràcia veure al personal remant damunt d´una taula de surf quan em passen pel costat mentre estic pescant dins l´aigua (imagino que la mateixa gràcia els hi dec fer jo a ells),i més quan intenten tornar amb el vent en contra.
Doncs no res,que a Catelldefels tenen espai de sobres i que si tot això ajuda a dinamitzar,chapeau.Ara be,fa bon temp,però nosé si al Novembre em fotria jodins l´aigua.

Roy Batty ha dit...

M'has deixat fregit amb lo de les veles que s'enganxen als cables de la llum. Mare meva! I pel temps que faci no t'has de preocupar, amb l'equip de neoprè la penya no passa fred. Hi han companys de la feina que fan windsurf als llacs, i d'altres que s'entrenen al mateix lloc per fer scuba. I al meu equip tenim un tio que fa triathlons fins en hivern. No sé, potser hauries de provar per pescar dins l'aigua en hivern.