dimecres, 7 de novembre del 2012

Moltes felicitats Alba !!!


Bon dia i moltes felicitats, maquíssima! 
M'he permès de passar-me per enllà on tu ja t'imagines, i he vist que a tots dos ens agrada aquest vell tema dels SUM-41: Confusion And Frustration In Modern Times. No sabia si pujar un vídeo amb la lletra original (per mi sona millor, no sé que'n penses), o un amb una traducció, així que m'he quedat amb el que he pujat aquí abaix. Bé, també se m'havia passat pel cap de penjar bé el Still Waiting, The Hell Song o Motivation. Ara bé, el que me va fer molta gràcia trobar, enllà on tu t'imagines, és un tema que no coneixia. Good Charlotte - Girls and Boys. Mare meva! Espero que no ens hagueu de veure mai així  XDDD
Bé, doncs. Res més per ara sinó que passis un molt i molt feliç dia d'aniversari i desitjar-te que aquest any puguis acabar la Uni i ... no sé, també decidir si finalment vas a veure el tito Sinfu o al tonton Batty per fer un stage lingüístic. 


6 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Doncs gràcies Batty,en nom d´Alba,per què li vaig dir que podia deixar algún comentari però es veu que no se´n ha sortit.

Roy Batty ha dit...

Excuses, excuses ... Darrerament no rebo res d'altre. Tires-li de les orelles de la meva part el dia que la vegis. I digues-li, de la part d'en tonton Batty, que per a ell sempre serà aquella nina meravellosa que la tia Emma tenia en braços la primera vegada que la va veure i se li van ficar els ulls plorosos d'emoció.

sinfu ha dit...

Felicitats Alba! envia-li uns quilets de sal al tonton Batty perquè et tingui sempre present....

Roy Batty ha dit...

No, si presents ja els tinc, ja. Vull dir que no se m'oblidarà mai!

Israel Hands ha dit...

Doncs ara que en Sinfu treu el tema,ja saps que si te´n fa falta...

Roy Batty ha dit...

No, no. Si falta no me'n fa. A més, que me sabria greu que els nostres compatriotes passessin restriccions per culpa meva. Gràcies pel detall, però. De veritat. Gràcies de tot cor.