dissabte, 15 de novembre del 2008

Barack Zapatero





                                                                             
          El Geògraf Solitari està de vacances (però no descansa) a    Washington per seguir el desenvolupament de la reunió del G-20+1. Tot i que no ha estat convidat als canapés de rigor es va poder infiltrar a la Casa Blanca com a reporter del El País i va captar com el camaleònic president d'Aspañaa ha adoptat un "look" (en especial el seu "morenete de playa") que intenta aparentar el d'Obama. Tot i això ha fet les paus amb George Bush (veieu la cara de flipat que fa el mendes, sembla que el zp li està tocant alguna cosa)...que lluny queden les desqualificacions pels dies en que Anzar parlava texà al centre de l'imperi. Per cert, aconseguirà el Geògraf Solitari engarjolar en Bush?  En fi...yes we can? 

7 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Ai, que me sembla que havíem començat amb El Papus i el public vol El Jueves ...

sinfu ha dit...

Home, si vols seguir una "línia editorial" parlem-ne!

Roy Batty ha dit...

El meu pare m'envia religiosament El Jueves des de que vaig arribar a Suïssa ... d'això fa ... euh!, 16 anys (just afegir que Correus no li fa la tasca gens fàcil). Més que res per dir que està clar que no tinc res contra El Jueves: bé, si, El Cojonciano i els editorials, cada cop passo més, la veritat. I sobre línies editorials, res a discutir. Per a mi, tu ets el puto amo i el professional (Impressiona'ls) de la línia editorial d'aquest bloc. Només era un comentari i ja està.

Roy Batty ha dit...

No sé si aconseguirem engarjolar en George (Bush), si val la pena o si ja és completament irrellevant. De totes maneres, cada cop que veig el careto d'aquest tio, m'agrada escoltar aquesta cançó. Potser que, anant a festivals de jazz, no t'agradarà, però dona'm el benefici de que la lletra, combinada amb la força i la simplicitat de la musica, s'ho valen. Val, sinó t'agrada prova amb aquesta. I si tampoc t'agrada, aquí va la meva darrera proposició.

sinfu ha dit...

Per un moment he cregut que era "el Bati" qui em contestaba! encara no sabem res d'ell? però després recordant que Blade Runner és la teva pel.lícula favorita (m'equivoco?) he vist qui ets ara. Jo també segueixo el Jueves sempre que puc tot i que trobo a faltar tant l'Ivà...m;agradaria saber que diria del Jordi Garriga jr o del negre el Makinavaja

Roy Batty ha dit...

Eeeefectivament, Blade Runner és el meu film mític. I, entre els replicants, Leon Kowalski i el Voight-Kampff Test (You're in a desert, walking along in the sand ...) i la seva conclusió lo millor que s'ha escrit en psicologia aplicada. Sobre trobar en Batis ... no podries fer alguna investigació al Cercle Industrial de SBD?

sinfu ha dit...

se hará lo que se pueda