divendres, 7 de novembre del 2008

Momentos musicales.

Comentava en Sinfu que,potser per l´efecte Obama,havia estat tot un matí escoltant al Boss.La meva opinió és que en Springsteen no és el mateix tot sol que amb la E street band,doncs trobo que sense la banda es torna una mica "soso",tret de les bestials Seeger Sesions.Per a mi,molt bo el "Magic".
I ara us deixo,per si no la coneixeu,un enllaç amb l´encantadora (i Escocesa ella),Amy McDonald,per al Dr.Soriano una versió excel.lent d´un tema que tocaven Quilapayún i que interpreten Boikot.I per a que veieu que no he oblidat als punkys,a veure que us semblen els Distillers.

5 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Vinga,que afegeixo el primer comentari:Amy McDonald no és germana de Brody Dalle (The Distillers)...i que consti que no tinc fixació per les morenes d´ulls blaus,encara que no ho sembli.

Roy Batty ha dit...

Cançó guapa de veritat, tot i que jo proposo modestament aquest
enllaç
: sona de conya i, a més passa la lletra (ella no està tan guapa a la foto, però). Guapa també la musica dels Distillers (vols creure que no els coneixia?), encara que me sembla que, en directe, tenen un look menys punk, no? De totes maneres, quins ulls més macos que té aquesta tia!!!

Roy Batty ha dit...

Te'n recordes del Dr. Soriano i no proposes res pels altres (clar, com ell és metge ...). Jo, que soc molt més sensible que tu, tinc un enllaç que emocionarà el jazzman d'en Sinfu, i un altre que crec que farà plorar en Marcos ... bé, almenys a mi m'ha fet plorar. Si vosaltres podeu veure aquest enllaç sense plorar és que no teniu ànima!

Israel Hands ha dit...

jua,jua,jua...

Roy Batty ha dit...

jua,jua,jua... vol dir que has hagut d'anar corren al WC o que és "espelusnant" de saber ara que, al sud de Guardamar, se la coneixia com "La rata de Antequera" i que el nostre servei d'intel·ligència no es va mai assabentar de res perquè estava fent el snob amb els altres polonesos del nord?