dilluns, 3 de novembre del 2008

Ni Zürich, ni hòsties. Cerdanyola !!!

Companys,

Jo no sé quines son les sortides professionals de la geografia, però les dels arqueòlegs ... Doncs resulta que en Jorge Martínez Wasa (que mira tu per on, ens anem escrivint) m'ha passat les coordenades del Irish Pub que s'ha muntat en
Orlando Barrial Jové a Cerdanyola.

Proposo que ens deixem de collonades i que la propera trobada dels Kremlins la fem al seu pub i que sigui ell qui ens pagui les rondes. I si es tira enrera el kremlin qui visqui més a prop del pub.

Mentre trobem una data, proposo que'n Joan Manuel organitzi una sortida de curs de descoberta i ens tingui al corrent del resultat dels tests.
Irish Pub d'en Orlando Barrial Jové

The 1916 Irish Pub
Carrer de l'Església, 9, Cerdanyola del Vallès
00 34 936927884
the1916@ya.com
http://www.cerdanyola.net/1916/
http://cerdanyola-del-valles.salir.com/the_1916_irish_pub
http://www.irishabroad.com/Culture/Pubs/Directory/List.asp?Ara=117

8 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

El meu problema és que jo no sé qui és l'Orlando Barrial Jové, perquè el pub de marres sí que el conec. Tot s'ha de dir: menys del que m'agradaria perquè no es pot dir que sigui tirat de preu, però si paga aquest Orlando, jo hi vaig tantes vegades al dia com faci falta. Efectivament, és molt a prop de casa meva (bé, encara no és meva del tot, falten poc menys de 4 anys d'hipoteca!)

sinfu ha dit...

Vinga home, que la stout és molt més bona a Irlanda. Ara bé, si l'arqueòleg aquest paga ...

Roy Batty ha dit...

Val que jo vaig fer geografia física I amb ell al moment on vosaltres no éreu més que uns snobs. De totes maneres se'm fa estrany que no us recordeu d'un tio que era més alt que un Sant Pau, amb cabell negre corb fins a les genives. Si, a més, li afegiu que essent nacionalista es diu Orlando ... En fi, no sé si la seva foto ara, de més vell, us dirà alguna cosa (a mi m'ha costat de reconeixe'l). Mirant altres fotos, m'he quedat fregit perquè jo havia anat a dinar la tira de vegades al resto amb el Duende Alcalà abans que es transformés en pub. El que és per morir-se és que, desprès d'en Wasa i de la nebodissima, és la tercera sorpresa que tinc aquesta setmana (si, si, la nebodissima i en Orlando m'han escrit).

Israel Hands ha dit...

Amb compte amb els Irish Pubs:a la Ràpita n´hi ha un,amb l´irlandès nom de "La Put-Put",i és car amb collons.No sé si,depenent de la generositat de l´Orlando,valdria la pena anar a Cork a tastar aquesta stout tant bona.

Roy Batty ha dit...

Val, tios. Ho heu aconseguit. Li vaig passar l'adreça del bloc a l'Orlando i l'heu ofès amb l'historia dels preus i dels menyspreus (l'arqueòleg aquest ...) . Que no veieu que la bona birra és més cara qu'una San Miguel? Demaneu-li a en Sinfu el que li costa una pinta? O a mi les belgues que'm compro al super. I ara on quedem? Al Sibaris, ni parlar-ne. I a menys que'n Marcos me confirmi que La Perla encara existeix... De totes maneres, crec que'n Joan Manuel s'hauria de passar pel pub, demanar disculpes i deixar pagades unes birres per quan en Sinfu es deixi caure per SBD o jo per Polinyà. Me sembla un mínim, vaja.

Pierre Nodoyuna ha dit...

d'acord, em passaré pel 1916, però dic jo que igual podem esperar-nos 8 anyets més, a veure si l'Orlando s'enrotlla amb motiu del centenari...

sinfu ha dit...

D'acord, anem per temes. Una Pinta de Murphys val 4'30e i una pinta de Calsberg val 4;80e. A partir d'aquí
si la birra és bona i més barata, parlemne! I Joan Manuel, quina poca imaginació que tens. Busquem als anuaris qualsevol tipus de conmemoració històrica, batalletes o l'aniversari d'Irlanda guanyant l'eurovisió...

Israel Hands ha dit...

Ara em sap greu home,amb la cara de felicitat que fa l´Orlando en signar el contracte d´arrendament.I és que de fet mentre ens puguessim tornar a trobar,potser el lloc és el de menys,(òstia,però al Sibaris no,eh?)