divendres, 21 de novembre del 2008

passats tèrbols 6-c

[Antoni EFE, Pla de Bages] Un comando de la resistència a l'empresonament del Doctor Ben Soriano ha desafiat aquest matí un impressionant dispositiu de les forces de seguretat per manifestar la seva solidaritat i l'exigència del retorn del Doctor a la seva cova.
La redacció d'Antoni EFE ha interrogat al cap del dispositiu policial: "No, si ja els coneixem. Els tenim fitxats des de fa la tira d'anys. En particular l'individu que sembla haver-se fumat cinc porros i el voyeur dels prismàtics (que és del Madrit). La noia, antiga resistent cubana, no sabem on s'amaga, però ja la trobarem, ja. Ara mateix tinc també un grup que està seguint una altra pista, ja que tenim informacions de que un commando autònom, dirigit pel terrible Mickey Lasal, ha travessat recentment la frontera". La redacció també ha interrogat al cap dels insurgents, que ha respost: "També nosaltres tenim fitxat al cap de la pasma, de l'època en la que es dedicava a revendre als alumnes de l'UAB calculadores robades que li passava un gitano d'Hostafrancs". No en sabrem més, el cap de la resistència ens ha penjat el telèfon i no ha respost a cap més de les nostres preguntes. Seguirem informant ...

6 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

وأشعر بامتنان عميق لاظهار كل ما تبذلونه من التضامن ، واعتقدت أن حياتي كلها قد مرت لي ، وأنا أدرك الآن مدى أهمية الصداقة... أنا مواصلة الاعتماد على تقديركم ، ولكن
خوان مانويل

Roy Batty ha dit...

T'ha quedat brodat això de: Estic profundament agraït per totes les vostres mostres de solidaritat, vaig pensar que la meva vida ha passat per tots els de mi, i ara adonar-se de la importància de l'amistat ... Segueixo confiant en la seva avaluació, però. Juan Manuel.

מצטער, אני תרגמתי עם Google, אבל אתה בטוח שאתה עשוי לאיית, במיוחד, היין? סופר חיבוק

Pierre Nodoyuna ha dit...

Sí, sí, el google transtale fa meravelles, però el que jo li he posat en català era: "estic profundament agraït per totes les vostres mostres de solidaritat" -fins aquí bé, però...-, "tota la vida havia pensat que passàveu de mi i ara m'adono de la importància de l'amistat... Però ara continuo confiant en el seu valor. Joan Manuel"
Ni això últim -el meu nom- no ho ha traduït bé...

Clar que segur que tu tampoc no volies dir: "Ho sento, traduït amb Google, però vostè pot estar segur que vostè pot precisar, en particular, el vi? Super abraçada", oi?

Geògraf Solitari ha dit...

Collons, si que és exactament el que he dit! El que passa és que com estic tot el dia amb els gentils ... i ara que és shabbat doncs que m'he liat mira. Bé, ara et deixo que he de preparar una per en Sinfu.
Super abraçada i molts records a la family.

sinfu ha dit...

Crec que en Marcos s'hauria de defensar sobre la seva suposada militància merenge...jo li vaig dir al Miró en broma però ja sabeu les males puces que gastaba el col.lega...i això de cinc mais...si l'únic que en tenia tants era el Bou!

long john ha dit...

Gracias Sinfu por permitirme por fin poner las cosas en claro sobre mi supuesta simpatía por el Madre. Sobre esto, y para dejar las cosas bien clars he de decir que: ¿Está claro?