dijous, 12 de setembre del 2013

UFO-02, Jiménez del Oso, X-Files i ara la CIA

UFO-02 Detector, en venda a Amazon
Recordo amb molt de carinyo al marit d'una amiga de la meva mare que es va passar una nit intentant convèncer-me que, a Montserrat, uns geòlegs havien descobert el fòssil d'una patata de no sé quants milers d'anys abans la descoberta d'Amèrica. Això  demostrava que els extraterrestres havien visitat Montserrat i era per això que ell hi anava moltes nits esperant el seu retorn. Era un bon home i no feia res que algun membre del GS no hagués experimentat al castell de Tivissa. Tranquils, que no diré noms! Es més, he de confessar que jo m'ho passava d'allò més bé amb les histories d'en Jiménez del Oso, en particular el seu darrer programa: Alternativa 3 (si teniu temps, no us perdeu el vídeo). També confessaré que m'ho passava encara millor amb els episodis de la sèrie X-Files (més encara mirant-me aquest divertit video de Sinful Productions!).

En fi, que ara va la CIA i des-classifica uns documents que demostren que tota la historia dels extraterrestres de la famosa Area 51, no era sinó una base aèria secreta on s'experimentaven els nous models d'avions espies americans. Entre ells el Lockheed U-2 que, concebut als anys 50's, estava tant avançat pel seu temps, que encara avui l'utilitzen per l'espionatge militar (és també el cas dels bombarders B-52, encara en actiu). De totes maneres, estic segur que no serà una noticia que afecti gens ni mica a la penya que veu conspiracions internacionals per tot arreu i segueix creient que estem dirigits pels extraterrestres.